Son zamanlarda Yatağan ile ilgili haberler gündemi meşgul etmeye başladı... İşte size milliyet gazetesinin 17 aralık tarihli manşet haberi ; "24 yaşındaki Yatağan Termik Santralı'nın yıllanmış boruları bir ay içinde dört kez patlayınca dört ay önce devreye giren filtre sistemi de dört kez devre dışı kaldı. Yetkililere göre, boru patlağı termik santrallarda yaşanan rutin arızalardan..." Devamı http://www.milliyet.com.tr/2006/12/17/guncel/agun.html burda... Beni şaşırtan asıl olay... haber gazetedeki yazıda öyle bir sunulmuş ki... Ya zaten çok fazla bir enerji üretmiyor topu topu Türkiye'nin %1.6 lık enerjisini sağlıyor... Bu eski santralin kapatılması lazım.... Sebep olarakta Çevre yi gösteriyorlar.... E kapadık ne olcak... Ne olacağı belli; Şu an o yakınlarda birileri doğal gazla elektrik üreten bir santral kuruyodur zaten devlet gidip o otoprodüktöründen alacak elektriği.... Al sana hem doğal gaza bağımlılık hem otoprodüktöre... Gidip köylülerlerde görüşülmüş hani...
Çevre Mühendisleri Blogu, çevre mühendisliği çalışma alanları; evsel ve endüstriyel atık su arıtma, hava-toprak kirliliği, arıtma tesisi işletme danışmanlık alanında bilgiler ve firma analizleri içermektedir.